Asculta Radio Omega Live!


Elevii de la Colegiul “Spiru Haret”, chiulesc pe capete

Elevii s-au amuzat pe seama jandarmilor

Elevii s-au amuzat pe seama jandarmilor

Mai multi elevi de la Colegiul National “Spiru Haret” au chiulit de la ore şi s-au dus într-un bar din apropierea unităţii de învăţământ.
Au lipsit de la ora de chimie si s-au oprit in barul de langa scoala! Mai multi elevi de la Colegiul National “Spiru Haret” au fost surprinsi de jandarmii gorjeni, chiar in timp ce se aflau intr-un local din apropierea scolii, cu toate ca ar fi trebuit sa fie in salile de curs.

Fără să se sperie prea tare, minorii le-au oferit oamenilor legii informaţii eronate, crezând că nu li se va intâmpla nimic. Totul până când, inspectorul şcolar, care i-a insotit pe jandarmi, i-a invitat să meargă la directorul şcolii, care a fost şocat de faptul ca printre chiulangii se numara si o eleva de nota 10.
Jandarmii gorjeni le-au aplicat minorilor amenzi cuprinse intre 100 si 500 de lei. Reprezentabtul Jandarmeriei, Ionut Puzdrea, spune că raziile prin barurile aflate prin apropierea unităţilor de învăţământ, vor continua.
Directorul adjunct al prestigiosului Colegiu Naţional “Spiru Haret”, Gabriela Crudu, a fost şocată când a văzut că printre chiulangii se numarau şi câţiva elevi premianţi. La acţiune a participat si un reprezentant al Inspectoratului Scolar Gorj care a ramas uimit de atitudinea elevilor, care lipsesc de la ore.

Alte Articole

    176 Comentarii. »

    1. eu sunt profesor si nu vad un motiv legal pt care ar trebui amendati sau exmatriculati acesti elevi( exceptie cei care au consumat alcool). Dar daca ei au ales sa plece de la ora si sa se duca sa bea un suc( desi nu este moral acest lucru), nu vad motivul pentru care trebuie sa fie amendati sau exmatriculati! daca plecau de la ore si se duceau acasa ii amenda cineva? nu cred ca exista vreo regula care zice ca nu trebuie sa ai nici macar o singura absenta! ei au ales sa pelce de la ore si sa se duca la un suc… puteau face orice altceva! unde e infractiunea? cat despre cei care consumau alcool nu sunt de acord, insa daca aveau peste 18 ani si nu se mai intorceau apoi la scoala, e problema lor pana la urma! liceul nu e obligatoriu!vorba cuiva de mai jos…in loc sa vaneze chiulangii mai bine ar pazi scolile de infractori….caci chiulangii au fost si vor fi mereu…nu au ce sa le faca!

    2. Putem spune ca in unele licee sau scoli sint diferiti elevi cu fite sau cu un comportament ce lasa de dorit. Sa pleci la un bar sa consumi o cafea sau chiar alcool nu mi se pare logic ,de aici apar manifestarile acelea vulcanice si chiar batai intre elevi. Zice un profesor ca nu vede un motiv legal de a fi unii dintr ei amendati, sa li se dea un avertisment verbal?

      Ma intreb asa ca un simlpu cetatean,ce vor invata ei din aceste controale ale autoritatilor ?

    3. Eu sunt unul dintre “chiulangii”. De ce publicati informatii eronate? amenda nu a primit absolut nimeni. Nu era absolut nicio eleva de zece cum spuneti…toti cei noua (9)care am fost sunt premianti…toti avem mentiuni…nu premii sau media 10 anuala…verificati inainte

    4. aa..si uitasem: in poza aia nu suntem noi…aia cred ca e poza facuta de un an…..

    5. [...] Ne puteti găsi aici, aici, aici şi [...]

    6. esti cam prostut alexandru gheorghitan. daca ai fi asa destept si tare cum te dai, n-ai vb in halul asta. se vede ca dai cam rar pe la ore

    7. da sunt chiar tari jandarmii poate au primit vreo prema ceva…am qlit sa beau si eu un suc…si ma dau la 5 posturi de televiziune 2 ziare si 3 posturi de radio…fac mai multa audienta k obama si elodia cu sucu` meu :))

    8. poi da…”tara arde si baba….”…in parlament se doarme pe capete, se fura pe rupte si voi faceti atata caz si improvizat, pe deasupra, de nimicuri!daca ati vrea sa-i invatati pe cititori ceva, articolele ar fi altele!nu faceti decat sa promovati negativismul!RUSINE!!!!!!!!!

    9. @nick….nu ma dau mare si foarte destept…..dar cred ca am mai multa minte ca tine…..ca merg constant la ore..daca plec odata, asta nu insemna ca chiulesc regulat

    10. Eu sunt unul dintre “chiulangii”,ma deranjeaza faptul ca toti judeca din afara fara sa stie adevarul,ma deranjeaza k presa a dezinformat cititorii folosindu-se de noi…dc toti ne judeca si se ascund dupa degete?
      De ce toti declara ca avem fitze si suntem vai de capul nostru..nu ne cunoasteti nu sti de ce am fost acolo.Am sarbatorit in pauza si dupa ce s-a sunat la 6 minute au venit fix la noi…ne-au tratat ca pe ultimii infractori chiar daca noi ne pregateam sa plecam.Mazzy ai dreptate cn a avut de castigat?
      S-au folosit de noi si in continuare in ziare ne publica imagine fara ca subiectul sa aiba legatura cu persoana noastra,am suferit foarte mult vazand ce au declarat si ceea ce este adevarat.
      In alte licee se intampla lucruri grave, mult mai grave,ei impiedica abandonul scolar?:)) Nu in cazul nostru,nu avem absente nu avem note mici,nu suntem copii de bani gata,am gresit odata si acum toti sunt sfint,iar noi niste criminali.
      Va multumesc pt ca ati citit ceea ce aveam de spus!

    11. in primul rand, vreau sa zic ca in momentul in care am intrat pe pagina asta deja mi se pare penibil .. ce e cu poza aia nu inteleg :-?? s-a schimbat cumva new life peste noapte? iar ei si-au schimbat dintr-odata look’ul? chiar nu sunt de acord cu ceea ce faceti.in primul rand, daca publicati, macar faceti-o asa cum trebuie, nu dati informatii incorecte :) iar in al 2lea rand, de ce se publica numai despre colegiul nostru? in Tudor se intampla lucruri mult mai grave, au fost prinsi cu bere, dar na .. CNSH e CNSH :> un lucru foarte penibil mi s-a parut faptul ca, desi era la cativa metri de respectivul bar, fetele si baietii au fost dusi la colegiu cu masina jandarmeriei ca niste criminali.un sfat din partea mea ar fi sa se lase mai moale cu asta, pentru ca sunt alte lucruri mult mai importante de care sa se lege jandarmii, nu de “chiulangii”, care sunt numiti asa pe nedrept ;) multumesc :-j te pup teea :))

    12. Prieteni..capu’ sus, ca-n rest presa mai tot timpul umfla lucrurile. Treceti peste, e posibil ca niste greseli sa se fi strecurat in articolul asta. Hai, capu’ sus si fuguta la scoala :P

      Oricum, asa se intampla peste tot..in general aia care-s prinsi sunt scosi ca tapi ispasitori si sunt dati ca elemente/exemple negative. Ati avut nenorocul sa fiti prinsi :P

    13. toti am chiulit si vom chiuli,faptul ca au fost bagati in masina si tratati ca niste infractori si folositi..in Tudor Vladimirescu au fost prinsi beti morti si nu s-a facut atat tam tam..presa exagereaza sa le fie rusine..La urma urmei nu e treaba lor ce fac altii,fiecare e liber sa faca ceva
      nu e normal si logic,eu va sustin sa nu uitati asta;)

    14. de ce se plang elevii astia, ca nu sunt ei in poza? :) hai ca-i tare. fratilor puneti mana pe carte si lasati “supararile” voastre. si cei de la Tudor au fost dusi cu duba de politie

    15. articolul asta e absolut penibil..:)) ..5 elevi..amenda..si sa nu uitam de poza aceea care e acolo sa “dea aspect” paginii pentru ca in niciun caz nu sunt elevii de la CNSH..sunt eleva la acest liceu si poate ca nu suntem cei mai buni elevi,dar avem rezultate foarte bune.ceea ce s-a intamplat zilele trecute a fost ceea ce se poate numi “operatiunea gasirea unui tzap ispasitor pentru sistemul de invatamant”..si cel mai simplu a fost sa ia niste elevi, care, nu erau la ore(cu mentiunea ca aveau absenta la acea ora) asa ca orice ar fi facut era treaba lor.acum ar trebui spanzurati,nu?sa nu fim nedrepti pt ca a fost o simpla greseala ca au picat ei.oricarui elev i se putea intampla.nu in ultimul rand as vrea sa spun ca elevii nu sunt multumiti ca li se interzice iesirea din curtea scolii!de ce se face atata caz pe asta si nu se pune accentul pe adevaratul motiv pentru care exista scoala: SA INVATAM!si cu ce ne ajuta sistemul? ne ingradeste libertatea, conditiile nu sunt prea moderne, nedreptatea e la tot pasul..etc…de ce nu se face caz pe adevaratele probleme? Va multumesc!

    16. Sunt elev la spiru haret si vreau sa spun lui flo si altora ca acesti elevi chiar pun burta pe carte,pt putinii cunoscatori sunt olimpici si nu au chiulit,si chiar daca au chiulit dc se face atata chestie pt asta?..nu mi se pare drept sa fie pedepsiti cu totii gresim..

    17. Eu sunt de părere că dacă toţi elevii din CNSH au intrat să-şi lase comentariile aici, probabil că problema se duce din gură-n gură. Dacă tot vă simţiţi îngrădiţi că nu vi se permite să ieşiţi din curtea şcolii..de ce nu faceţi frumos o grevă ? Aveţi mai multe drepturi decât credeţi :)

    18. Ce ipocriti sunt cei care ii comenteaza pt ca toti ati chiulit.RUSINE!Falsi mai sunteti;) :))

    19. Aşa MĂDĂ zi-le tu!:))

    20. n-au ce sa ne faca !…app luni cine vine la un suc in new life ?:))

    21. Eu sun in economic si mi se pare ca si-au batut joc de acesti elevi si eu am chiulit si sincer masura luata e mult prea exagerata

    22. va dati toti sfinti:)) e totul prea exagerat.A castigat Jandarmeria ceva sau..:-??

    23. oooooooooooooo……….ce dragut din partea ”LOR”…foarte interesanta demonstratia.Foarte eficienti au fost :i-au capturat pe elevii de la spiru pentru 1 simplu kiul(lucru pe care il face orice elev mai devreme sau mai tarziu)…in schimb cand e vorba de violuri,cand fetele sunt luate kiar de pe strada si lucruri mai serioase nu se mai pune problema de eficienta si de capacitatile ”ACESTORA”…cam asa functioneaza sistemul in tzara noastra…cred k nu are mai nimeni nevoie de argumente pentru a observa aceasta mascarada.

    24. aiurea…atata tam`tam pt un simplu chiul. sunteti penibili! :-j nu scrie niciunde k nu avem dreptul sa facem absente. si pana la urma e problema noastra daca avem absente sau daca nu avem, daca avem medii la purtare scazute sau nu. Oricum nu ati castigat nimic prin asta, o sa se chiulesca in continuare :x

    25. sigur,ate k se va kiuli…oricn poate fi in situatia lor

    26. nu zice nimeni sa nu chiuliti, toti am fost elevi si stim cum e, dar ca sa pleci de la ora sa bei bere…acum imi dau seama de desteptii-pilosii din spiru, aia de la mate au 10 la romana sau la istorie si ei habar nu au, nici macar de 5. culmea e ca mai si comentati. v-au prins si bar si gata

    27. Draga Mira nu beam bere,unul singur a luat pt ca si-a luat carnetul,nu comenta de felul in care se iau notele atata timp cat nu ai fost cu mine la scoala si in clasa,de unde stii ca nu stim nimic,nu ne eticheta.Noi nu am stat in “bar” nici 5 minute ca au venit,el nu si-a baut deloc din bere,dc comentezi daca nu stii decat din ziare?
      Nu comentam doar ca ne deranjeaza felul in care s-a produs totul,la “misto” cum ar zice unii atunci cand camerele erau inchise ne pov ca ei au chiulit,nu iti contura o parere pe baza unor declaratii mai mult sau mai adevarate.REPET NU BEAM BERE!Unul singur si-a comandat acesta fiind major si el sarbatorea..felul in care am fost tratati nu-ti doresc niciodata!.
      Multumesc!

    28. Mira tu ai ceva cu liceul lor?
      :)) sau esti vreo fustrata?
      Copii isi apara drepturile nimic nu e culmea, presa a exagerat,iar ei se simt uzati..Eu zic ca nu ati gresit cu nimic si nu meritati sanctionati deloc;)

    29. Penibil!

    30. Shht ! Totzi chiulesc . ! asha k nu va mai datzi mari :-@ cacatzoi :|

    31. bauh ce darqu atata tam-tam…cei care nu stiti mai bine nu comentati,sh dak sau dus la un suk in timpul orelor care e problema?suntem intr-o tara libera,sa le fie rusine acelora care vorbesc fara sa stie ce sa intamplat … sh felul in care au fost tratati,de parca au furat sau au dat in cap la cineva e chiar penibil sh jandarmi sunt de tot…… cap sus bauh ka toate trec

    32. nu inteleg dc toti ii judek:-? ….doar nu au facut nimic rau sh chiar nu merita sa fie sanctionati;) ;)

    33. uite cum sta treaba…pentru toti cei care nu cunosc viatza din spiru, sunt eleva akolo…si nu`mi bag nasul k sa`mi sustin colegii de la mn din liceu…ii stiu pe oamenii astia si nu sunt asa cum se spune…s`a facut un teatru ieftin…atat de ieftin k nici ei nu mai stiu sa descoase ce`au carpit….si acum ce putem spune ca asa e presa nu???cum sa nu!!ok..au chiulit, aveau absentza…pe langa asta erau in bar de 5 minute….ce e cu tot circu asta vere???..
      k elevii erau preminati si olimpici….ok si???exact cum au spus altii, va luati si umflati toate rahaturile pe cand ati putea mai bine sa deschideti ochii sa vdeti ce`i in juru vostru.
      evident k altfel nu putea sa se rezolve “problema chiulului”, care defapt e “cea mai ingrijoratoare” probllema in ce priveste invatamantu romanesc decat gasind un fraier….si i`au gasit:)) ….k doar nu se putea sa se intample lucru asta de ex in tudor k akolo cu elevii trebuie sa te porti cu manusi k sunt asa fragili si infumurati k se sparg de atatea figuri…pe cand spiru toata lumea se supune…deci dak ii punem pe la punct pe “periculosii” aia din spiru cu siguranta k toata lumea va invata o lectie si nimeni nu va mai chiuli[valabil pt toate liceele:)) :-j ] si deci toata lumea va fi fericita….ce se mai poate spune…felicit presa pt o imaginatia atat de bogata!!!pe zi ce trece devin din ce in ce mai inventivi:X
      mi se pare absurda ideea de a fi inchi in scoala…sa fii nevoit sa te intorci in cla sa ceri un “bilet de voie” de la prof k sapleci acasa pt simplul fapt k ti`e rau..pt k tanti de la poarta nu te lasa…as fi curioasa ce primeste presa din tot rahatu asta:-? …si abia astept cum se va “rezolva” problema asta dak ne mai tineti mult inchisi in scoala[omul cat de civilizat er fi tot animal e...deci...pare`mi`se k nu se va termina ok toata treaba asta:)) ...cnv spune cv de greva:D :> :)) ]
      si astia kre nu`s din spiru mai bine tineti`va gura si informati`va pana a va dati cu parerea…nici 10% nu`i adevarat din articolul asta…11B…nu va mai faceti probleme:-j …scapam noi si de asta…love you teoo:X
      bye:P

    34. bravo panfy … ce dreptate ai,sh eu sunt eleva a liceului CNSH … hai gura ceilalti care nu stiti ce s-a intamplat …

    35. buna.fac parte din grupul de ,,chiulancii,, intr-adevar,poate ca am gresit cand am plecat,insa am plecat pe responsabilitatea noastra,aveam absenta,insa ceea ce ni s a facut cu duba…am fost tratati ca niste adevarati raufacatori.sa fim seriosi,cativa metri ne despateau de liceu,insa toate astea s-a facut pentru imagine,poate competitia intre licee si liceul nostru sa cada.toti chiulim,iar cel care contesta asta inseamna ca minte,ca nu e elev.rog ca cei care nu cunosc cele intamplate,sa se abtina de la comentarii.cu siguranta din asta,se va invata ceva,adica nu se va mai chiuli prin aproprierea liceului:)) multumim celor care ne sustin si chiar asa ,luni mergem in new life?:)) va pup

    36. am remarcat un comentariu mai rautacios:-> daca ai fi fost in situatia noastra sau daca ai fi cunoscut problema,cu siguranta n-ai mai fi scris asa;) vedeti va de ale vostre cei care nu stiti,noi o sa iesim invingatori ca de obicei ca doar sunt 11b;) :* :x

    37. sa le fie rusine celor ce comenteaza impotriva lor …faza e k pun pariu k vorbesc ceea ce nu trebuie exact persoanele care chiulesc in masa.. si ce se spune prin presa nu ca a fost exagerat ci nimic adevarat…..ce este atat de grav sa pleci la un suc cu prietenii kiar dak asta e in timpul orelor, fiecare pleca pe propria raspundere… ;)

    38. ar trebui sa ne zica si noua cineva ce drepturi au elevii…k de regulamentul ala scoalar am tot auzit dar nu l-a vazut nimeni…si…cine e pentru greva?????:X

    39. baaaaa….ce dreaq e atat de greu…astia cauta audientza…si aqm ca atzi avut ghinionul atzi cazut voi…ce daca bei ma bere?:| …daca bei q masura si asta nu schimba nimic in comportamentul tau…mai marii sefi bea pana cad latzi si dupa ia decizii ce influentzeaza o multzime de lume…:| …fapta e minora dar presa face din tzantzar armasar,ca de tre sa faca si ei audientza..sa mai cumpere cineva ziarul..elodia nu mai e la moda…itzi dai seama qm arata…”elevii chiulangii”+”bere”….cam asta am de zis…fratzilor continuatzi sa chiulitzi…si q bere la fel ca face bn…si inca ceva …nu mai chiulitzi in preajma scolii ca va ridica lachetzii astia…:)

    40. dak elevii aveau deja absente la ora respectiva ce treaba mai au jandarmii cu ei???!! ei au ales sa lipseasca si este problema lor! nu detine nimeni control asupra vietii lor!!! ce tampenie!!!

    41. daaa… sunteti extraordinari…stiti k dak intraznesc sa-mi scada media la purtare un punct macar fac scandal nu…pt o absenta…pt k i-am patat prestigiu marelui gheorghe gorun…si voi astia de la radio omega…va facuram si pe voi mari…urmeaza dan diaconescu si gata…sa stiti k autografe nu dau dupa ora 16:00…n-au ce sa ne faca pt un suc ! sec

    42. aaa inca ceva:)) =)) …toata chestia asta a inceput din cauza la aia…nu a putut face fatza la 2 si s-a aruncat..crd ca isi strica reputatzia in liceu..:-j

    43. uitai sa specific…:| nu era vb de spiru ci de retardata aia din lps..ca de la ea a plecat totulx(

    44. Hai frate sa fim seriosi … pentru un chiul sa fie exmatriculati … ce plm vere, chiulul e chiul. Iei absenta si gata ! Nu te poate exmatricula din cauza unui chiul. Se face prea mult caz din cauza asta, mie imi e frica sa nu vin la scoala si sa fiu perchezitionat prin toate buzunarele. Vad ca deja nu ne mai lasa sa iesim din curtea scolii !!!!
      Ce prostie !

    45. gabori de KKT! se vede clar ca suntem in criza din toate punctele de vedere..mai ales de minti luminate… :-j

    46. totul mi se pare penibil:)) ) jandarmii cel putin sunt de tot rasul=)) ) sa-i duca pe elevei 5 m q mashina…pai normal:)) )) sa se dea mari de ceea ce au facut=)) ) si dak au chiulit care e pb?au chiulit pt a sarbatori?e normal sa se ia din spiru , doar e liceul pe primul loc in judetz desi nimeni nu prea stie ce se afla in acest liceu:) in tudor se intampla atatea de la alcool la……(stitzi la ce ma refer) si face cineva ceva???Nuuu doar acolo se gasesc copii de bani gata , ultimele fitze si normal toata lumea invidioasa pe cei din spiru………asta e , suntem tari , cel mai tare liceu , trebuia sa faca cineva ceva k sa denigreze acest liceu……….oricum teea , mazzy va iubesc si daca e , facem greva nu conteaza:)

    47. mazzy si teo…luni mergem din nou :>

    48. Diana,kinder si eu va pup:* ms pt sustinere>:D<

    49. Ceea ce s-a intamplat la CNSH se intampla in fiecare zi, in fiecare liceu si nu ar fi exagerat sa spun ca in fiecare clasa! Ma refer desigur la chiul, situatia este destul de simpla, cativa elevi au plecat de la o ora si au primit absenta. Ce este neobisnuit aici?! Aaaa, desigur, erau in bar. La fel de bine puteau fi acasa sau pe o banca in parc. Tot ineditul a fost dat de televiziune si presa care au informat publicul intr-un mod cat se poate de ‘spectaculos’ (asta ca sa pastrez un limbaj decent pt a nu aparea maine pe prima pagina din Impact de Gorj, sub titlul de “Limbaj colorat al elevilor CNSH”). Sunt covinsa ca situatia era diferita daca in momentul respectiv nu se afla televiziunea. Jandarmii poate nici nu luau in calcul elevii “chiulangii”. Pe langa alte lucruri care se intampla in scoli si mizeriile dintre adultii ‘responsabili’ acesta nu are nicio insemnatate. Poate ca ar fi cazul ca politia sa actioneze tot asa, ‘ca la carte’ si in faptele enumerate anterior si sa umble dupa ea cu televiziunea in situatii mult mai grave, fapt desigur iluzoriu. Inchei acum cu totala lipsa de respect pt cei care vorbesc fara sa stie despre ce este vorba si pt toti “profesionistii” gazetari si “importanti” oameni de televiziune!

    50. Ramo si eu te iubesc:X .Nu inteleg ce au toti cu noi.Atzi fost de fata ca sa comentati?Ati trecut prin ce am trecut noi?
      NU.Atunci vedeti-va de treaba voastra pt ca oricui se putea intampla..ALi 11 B9o sa avem ce le povesti nepotiilor si stranepotiilor).Ne-au gasit tap ispasitori pt faptele tuturor,nu am omorat nu suntem “chiulangii” asa ca nu ne mai etichetati fara a sti despre ce e vorba,sa le fie rusine celor de ziar ca isi vand materialul pe spatele nostru,mi-au lasat un gust amar.Am realizat ca presa e mincinoasa,perversa si se folosesc de oricine si prin orice scop de atinge senzationalul,rusine fratilor;) ..
      Va multumesc tuturor pt intelegere.11B ramanen noi uniti;)
      Nu au dreptul sa ne exmatriculeze pt o absenta,e absurd si strigator la cer..nu am baut…un teatru ieftin..
      :* Cei care vor sa inteleaga bn,cei care nu vor sa le fie de bine…numai conteaza parerea celor care nu cunosc. ;) :* .

    51. Teea nu fi sad,nu se merita,ai suferit prea mult pt acesti indivizi.Intrebarea mea este..Voi sti ca i-ati traumatizat?Au fost speriati si suparati,nu au putut dormi din cauza unui chil,din cauza unori lucruri marunte:( .Rusine jandarmeriei gorj:)) ) ce infractori importanti ati capturat voi:))
      Mi-e sila sa ma mai uit la tv sa vad ce informatii denaturate dau.:_jAu vrut sa faca rau liceului nostru fiind cel mai bun folosindu-se de elevi.am zis si repet rusine televiziunii si tuturor care ii barfiti comentati si judecati,va crede-ti Dumnezeu?:)) ))

    52. teo..ce zici ii luam pe ziaristi in trupa de teatru:> :)) ?….le facem o propunere k se descurca al dracului de bine:)) …te rog frumos sa nu uiti k e pacat sa pierdem asemenea talente:)) .
      doamne tzara asta e de tot rahatu!!!…criza asta kiar face ravagii:| …iar afectatii suntem tot noi…probabil in fata lor nu suntem decat niste muciosi care nu stiu sa lege 2 cuvinte si cu atat mai putin sa se apere8-| …asta ramane de vazut!

    53. bah….cu cat recitesc articolu asta cu atat mai mult imi dau seama k astia nu sunt in stare sa minta:)) [cu siguranta n`au trecut mai des ca noi pe la scoala:)) ]…si eu as fi scris mai bine…sa nu mai spun k dak ii intrebi ce au scris akolo nici ei nu mai stiu sa raspunda…sau dak stiu, probabil isi invata textele de acasa[ca niste elevi silitori;;) ]…s`au incurcat in propriile baliverne.iar poza aia e penibila…nici macar nu`i new life:-j …presa a ajuns mai rau ca politica…macar politicienii te fura, astia te baga direct in pamant…IPOCRITILOR!!!

    54. si eu am copii la liceu si nu mi se pare normal ce s-a intamplat.pe vremea mea chiuleam sa ascultam abba,bony m sau alte formatii,s-a exagerat,acesti copii au lipsit la o ora ca noi toti si acum dau toti in ei.nU consider ca ar trebui sanctionati in vreun fel,nu au omorat doar au lipsit cu absenta,e prea mult scandal pt nimic.

    55. super tare filmuletzul: http://video.google.com/videoplay?docid=-7322446344238270341

    56. dmn:| …pana unde frateee?!?!11B capw sus:X …VA SUSTZINEM.. in intregime:) …!!!T pup teeyutz:X

    57. traiask crizaa….:d //…=)) ).:-j

    58. multumim tuturor! sa speram ca nu vom patii nimica ;)

    59. imi pare rau de ce li s-a intamplat,au gresit dar nu trebuiau tratati asa.Dar daca ei au ales sa plece de la ora si sa se duca sa bea un suc nu vad motivul pentru care trebuie sa fie amendati sau exmatriculati!

    60. n o sa patim nimic,totul va fi bine!asta ne a facut mai uniti;) va puuup

    61. Si cei din Tudor au fost prinsi cu o saptamana in urma,de politisti! Si au fost dusi in cabinetul directorului!Asa ca nu va mai plangeti…ca si pe mine m-a vazut tot orasul…dar m-am jurat ca nu mai chiulesc!nu ne vrea nimeni raul..

    62. si la noi ar fi fost ok daca nu s ar fi mediatizat;) daca nu s ar fi facut din tantar armasar;) n-o sa mai chiulesti:)) ?sincer,nu cred,dar in fine…normal ca nu ne vrea nimeni raul,insa s-a exagerat:)

    63. maty nu v-a dat ca pe ei,sincer:))

    64. ei au aparut de multe ori in ziare,nu e vb de rau,e vorba ca se folosesc de copii pt a baga mai multi jandarmi in scoli..v-a dus la ore stiu ca si la directoare,dar la voi nu e ca in spiru,sincer nu se compara un liceu cu altul,ce e la voi e mic copil;)

    65. fratele meu a fost in tudor si crede-ma nu se compara!
      voi nu ati fost atat de mediatizati nu le vor rauldar nici binele,parerea mea e ca ar trebui sa se ocupe de lucruri mult mai importante;))
      =)) :)) violenta in alte licee o vede cineva?:|

    66. Ai dreptate ali ;)

    67. eu am auzit stire asta direct pe post, nu scrisa, si directoarea adjuncta a voastra a spus, cu gura ei, despre elevii de la spiru, ce poame sunteti voi. spiru n-a fost niciodata ce s-a spus ca sunteti mai tari decat cei din tudor. sunteti niste falsi, niste vanatori de note si aveti o valoare de maxim 6. frustrati de bani gata ce sunteti!

    68. nu realizezi ce vorbesti! pai n-au omorat pe nimeni, dar daca o sa continue cu berea dis-de-dimineata…, ajung “clientii” puscariei. si eu am fost eleva in spriru si stiu cati invata si stiu ca se duc la olimpiade doar pe pile

    69. ba da, am fost mediatizati,ne-au dat la gorj tv, acces tv, tele 3, antena 1, si pe posturile nationale chiar,am zis ca imi tin parintii departe de televizor,a trecut ziua aia, si cand colo joi m-au vazut intr-o emisiune la acces,joi parca.:((

    70. imi pare rau:( dar toate trec la olimpiada pe pile:)) )asta i buna:)) )!la olimpiada mere cine vrea,iar cei care nu stiu cum se preda,cat invatam,cat nu invatam , sa se abtina.mereu am detesatat persoanele care vorbesc doar de dragul de a vorbi,de a intretine o discutie;) asa ca pliscu’mic;)

    71. frustrati n am fost niciodata:)) )dar cu siguranta u esti:)) doamne:))

    72. O stii pe directoarea noastra adjuncta?:))

    73. Mira eu ii cunosc pe unii dintre acesti copii si sunt de 10,taci din gura.A declarat ca ii are la clasa si sunt elevi buni.Nu mai vorbii ca sa iesi in evidenta ofticoaso>:P

    74. nu am mai vazut oameni ca tie…mira sunt tare curioasa daca asa esti u mai prostuta sau efectiv invidioasa?

    75. Ce ai mira?:)) )
      esti mai naroada de felul tau?:|
      :)) nu poti compara fitele din tudor si banii,eu am terminat in spiru si crede-ma ca se invata pe rupte,comentezi aici.fetita stai in banca ta ca vad ca numai prostii scoti pe gura,parerea mea e sa taci ca te faci de ras?:-j capisi?:))

    76. bai voi ati innebunit:O :O :O ?
      cum puteti fratilor sa sp asa ceva?
      scz adrian popescu[fata sau baiat-ce esti defapt nu stiu]dar dak ai fost eleva aici si sustii k aici se merge la olimpiade pe pile tu cu siguranta nu ai fost la una,altfel as putea sa spun k esti “de`a noastra” sau mai bine zis o “profitoare”[pt k din ce spui tu asta reiese].
      @mira, ce pot sa spun?atata timp cat cei din spiru au fost gasiti constienti si capabili sa lege 2 cuvinte [capabili kiar sa mearga pe propiile picioare desi a trebuit sa`i urce in duba politiei], tin sa spun k cei din tudor au fost gasiti morti de beti!
      deci noi suntem poamele si tot noi suntem de bani gata:)) ?
      doamne cate mai pot sa aud:| !!!
      chiar nu stiu cum sa`ti explic, dar noi nu platim profesorii ca sa trecem clasa [ceea ce la voi se numeste "pregatire"].iar “vanatoarea” asta de note intervine atunci cand concurenta e mare.nu ma mir k la voi nu exista asa cv pt k nu exista concurenta[probabil doar la "hai sa ne spargem in figuri!"]
      nu va pot judeca prea aspru pe voi cei care nu sunteti in spiru,pt k nu stiti cum e in spiru…
      voi nu vedeti??
      “raidurile” incepusera de mult, si de cand au inceput s`au gasit si primele “victime”,dar presa a asteptat “momentul spiru”, k sa`i zic asa.evident, spiru e liceu european, pe langa asta, spiru il are pe gorun cu principiile si mandria lui, “spaima tuturor”[lucru pe care nu pot sa`l neg]…s`a facut deci un scenariu esuat, mult tam tam si ZBANG!..uite si audienta, si ziarele cum curg cu subiecte incediare despre “nenorocitii” astia care au indraznit sa chiuleasca din timpul orelor.cert este k acestia vo plati scump pentru nimic!voi credeti k nu se stia k se chiuleste??:)) fiti seriosi!si gorun stia foarte bine dar totu a pornit de cand s`a mediatizat totul[si ink in ce fel].
      dar gata k deja ma scoateti din pepeni!!!nimic din ce spuneti nu are sens, dar nu pot sa cer sa gandeasca toti asa cum ar trebui!sunteti prea orbi!

    77. Repet pt a mia oara :NU BEAM BERE!
      Un singur individ si-a comandat fiind major.
      Mira draga mea inteleg ca ai ceva cu spiru,dar nu-ti permit sa ne bagi pe toti in aceeasi oala si mai ales sa te legi de doamna Crudu.Este o femeie extraordinara,si pe deasupra psiholog,a declarat ca tentatia e mare cu atatea baruri in jur si ca e grav daca a baut bere,ca ne are elevi si ca suntem copii buni.Numai vorbi din ce ai auzit la radio,stii tot ce a zis ea?Ai ascultat la radio si ai impresia ca ne cunosti?
      Ne critici ne condamni ne faci in toate felurile,ai vreo problema cu liceul nostru inteleg.Parerea mea e ca ar trebui sa nu te bagi in lucruri in care nu stii bine ce e cu dziluzie, minciuna si ce e adevar.
      Citesc la altcineva la olimpiade te duci pe pile,mi se pare interesant.. chiar crezi asta?Daca ai cunoscut tu pe cineva asta inseamna ca toti se duc?
      Sa punem mana pe carte?
      Cati de aici citeti ceva inainte de a va culca?
      Cati de aici sti atat de multe incat sa ne criticati pe noi?
      Va multumesc pt tot!
      La revedere!

    78. bv andrei=)) )

    79. Comentariu adaugat de pt adrian popescu pe 24 Ianuarie 2009:

      nu realizezi ce vorbesti! pai n-au omorat pe nimeni, dar daca o sa continue cu berea dis-de-dimineata…, ajung “clientii” puscariei. si eu am fost eleva in spriru si stiu cati invata si stiu ca se duc la olimpiade doar pe pile

      ii cunosti pe acesti copii ca sa-i faci delicventi?
      clientii puscariei?
      exagerezi grav,nu erau beti nu au baut toti,crede-ma ca stiu foarte bine,fiica mea e in liceul respectiv si ii cunoaste pe copi,nu sunt ei elevii problema.de ce nu se sesizeaza presa atunci cand sunt violuri batai pana vine salvarea ?
      vreau sa te semnezi sunt curios cine anume doreste sa vorbeasca cu mine

    80. lasa teea! prostia e mare!…nu ai ce sa le faci!!tu nu te mai enerva degeaba si asa ai destule pe cap:( .

    81. aaa…deci sunt 2 adrian popescu:-? …inteleg acum!..

    82. baaaaa…de unde pana unde ajunsaratzi la olimpiade?:| …daca se ajunge la olimpiade q pile asta nu se intampla numai in spiru…cat despre tudor nu discut…toata lumea stie ce e acolo;)) asa ca nu vad rostul discutziei….nu imi aduc eu bn aminte sau acasa la un elev din tudor au venit mascatzii sa ridice cultura de “canepa”…si oricum..daca e sa compari unde sunt cele mai mari pile in tudor sunt..:| …mai anu trecut atzi facut greva sa nu va schimbe directoru sau ce dreaq de greva atzi facut…de ce atzi facut?ca nu va mai aranjeaza bacul?:| in toate liceele sunt olimpici si elevi care nu ii intereseaza de scoala…sa fim seriosi…aici nu e vb de elevii din tudor sau de elevii din spiru..sau din ecaterina sau energetic…faza e ca astia de la televiziune isi bat joc de noi…deschidetzi ochii fratzilor…peste tot e la fel..si la teologic se chiuleste..;) ..asa ca vedetzi adevarata problema nu ce nu trebuie…:)

    83. Ba sa ma cac pe voi de boschetari cu shtirile voastre…sa ma pish pe minciunile voastre de dobitoci shi p commenturile voastre astora kre va bagatzi in seama ku japca…sa va trag la muia de limfuroi obositzi…ce amenzi ma dobitocilor?ce betzivi ma?bagatzi-va vere mintzile-n cap shi vedetzi-va de cacatu’ vostru’ din cur..k i-au prins p bosqetarii aia din tudor nu atzi mediatizat ma beshinoshilor?ce plm atzi vrut sa facetzi?sa ii facetzi rau domnului Gorun…atzi facut o pwla fraierilor pt k suntem prea jmekeri pt voi bosqetarilor

    84. Cred ca are totala dreptate profesorul de mai sus nu cred ca ceocare chiules sunt o problema (sau cei care se duc pin baruri ) cred ca poblema este ata .De exemplu ma dau pe mn, acum citeva zile mi-am loat o bataie cruncena de la vreo 6-7 baieti in curtea scoli cand ma intorceam de la ora de sport, si culmea este ca cei care au dat in mine nu sunt din scoala ci din afara, nici nu aveau ce cauta in scoala, dar nici asta nu este important ci important este .. De ce nu se afla nici un politai sau vreun jandarm prin apropriere ?? … Cred ca daca s-ar plimba mai mult prin scoli decit prin baruri ar fi mult mai eficienti ………………. Ce sa zic i-au prins si i-au dus la scoala Mare scofalaaa!!!!!!! io m-am ales cu n lovituri pe intreg corpul o taietura ppina in os la un cot si o gaura in obraz (pe interior ) de 4 mm Vreau sa va aud si voua parerea ………

    85. muie*

    86. Sa ma faca si pe mine cineva sa inteleg. Deci de la un reportaj la tv despre cativa elevi care chiuleau, elevi de la CNSH, s-a ajuns la dispute privind care liceu e mai bun sau mai prost?
      Dumnezeule, citind comentariile de mai sus simt cum imi vine greata.
      E doar problema lor daca au chiulit si tot ei vor suporta consecintele, cu mult exagerate. Asa ca stati dragilor linistiti si incetati cu disputele astea prostesti care nu fac decat sa sporeasca actualitatea acestui subiect.
      Cat despre denaturarea faptelor in acest hal, pardon, fel, nu am cuvinte… S-a creat toata tevatura asta pt intinarea imaginii colegiului…
      @ Teea: Teo stai linistita… Noi te sustinem :D

    87. “flo” te rog frumos putin respekt:)
      se vaita pt k au de ce..
      isi bate lumea joc de ei..
      si ei sunt de spiru..
      nu se lasa calcati in spinare
      nu sunt ei in poza..si nu mis e pare normal sa se faca publica o poza in care nu sunt ei:) si cei din spiru au fost dusi tot cu duba:)

    88. emi e cel mai obiectiv de aici:)) …bravo=))

    89. Daca au baut bere sau nu e problema lor, Nu inteleg de ce atatea comentarii. Au trecut cateva zile de la incident si se vorbeste si acum. Pentru ce? Elevii care chiulesc pot fi sanctionati cu absenta, minorii care consuma bauturi alcoolice in locuri publice pot fi amendati. Chestia asta pe care o fac ei, numita razie, e doar de ochii lumii, ca sa vada cetatenii orasului ca jandarmeria lucreaza, ca vegheaza la ordinea publica. Defapt ei ar trebui sa se lupte cu adevaratii infractori. E doar o chestie de imagine. Sunt absolut patetici si banuiesc ca pana si directorul Gorun a inteles asta. In ceea ce priveste liceul C.N.S.H, ar fi corect sa recunoastem ca si aici sunt “figuri”, dar si asa nu inteleg de ce se tot vorbeste aici de “fitze” sau de C.N.T.V. Daca cei de acolo au scapat ieftin, trebuia sa plateasca cineva. Din pacate au fost ei. CU SIGURANTA NICIUNUL ELEV NU VA FI SANCTIONAT ( MAJORITATE APROFESORILOR NU SUNT DE ACORD CU LUCRUL ACESTA) .

      Teutzu’, eu zic ca te’ai enervat mult prea mult cu toata chestia asta si nu merita. Te pup si ai grija de tine!

    90. niciun* / majoritatea* imi cer scuze!

    91. vad ca s-a ajuns prea departe cu subiectul asta…cine spune ca in spiru nu se face carte se inseala…sa fim seriosi!da,poate mai sunt ore la care stam,dar cred k asta se intampla peste tot.dar sunt ore la care invatam zi de zi,depinde de profil la ce materie..si daca tot venii vb de olimpiade..de ce numai de la spiru se duc 3 fete la nationala la romana?..dar nu asta conteaza..ceea ce conteaza e ca s-a gasit “un tzap ispasitor” printre elevi si asta nu e corect.cum sa fi exmatriculat sau sa ti se scada nota la purtare pt un chiul?sa fim seriosi..si pt astia invidiosi, ganditi-va ca ati fi putut fi chiar voi..ati fi gandit la fel????sau..NU?

    92. va invit acum la omega show live!
      punctul vostru d vedere este important!

    93. emy are dreptate:)
      un vocabular prea vulgar dar in alte cuvine are dreptare:)
      si chiar asa..cred ca nu e clasa in care sa nu aiba un chiul la zi..cel putin..acum nu ma refer la cei de clasa 4a de la clasa 7a in sus catalogul incepe sa se umple de absente:) si nu..nu kred k a pornit de la aia din sportiv..probabil ea e nevinovata pt ceea ce i sa intamplat..sa fim seriosi!credeti ca ea a vrut sa i se intample?oricum..stirea e jenanta..atata tam tam pt un chiul!akum sa le putem demonstra k noi suntem mai”buni”am putea sa umplem “toate carciumile” toate”bodegile” sau qm dreaqu le zike..sa le demonstram ca nu doar elevii de la 11b CNSH fac asta:) toti..suntem”copii” nu cred k rezistam la toate orele..la toti profesorii..si credetima prefero absenta dekat un 2 3 4 etc:) kred k toti ganditi la fel..si cei kre ati publikat..ati fost k noi!stiti qm e:)
      in orice caz!kred k 80% din pesoanele kre stiu despre ke e vb..suntem cu voi:)

    94. kiar asa teutzule..
      laso mai moale fata..
      toti suntem cu tine:*
      te pup:X

    95. eu ma gandeam la o petitie[sau ceva de genu`]….nu stiu cum va lua sfarsit povestea asta si nici dak e cea mai buna solutie. am vb si cu teo si a zis k asta ar putea fi o alternativa.
      voi ce spuneti?

    96. Da Mazy eu vin dar numai daca vine si televiziunea=)) . Si domnisoara Mira care e problema ta, de cand ne faci tu pe noi pilosi, iti este cumva frica ca cei din Spiru dau mai multi bani ca cei din Tudor si de ce vorbesti in necunostinta de cauza? Stai linistita draga mea Tudoru e campion la plile si relati. Iar doamna Crudu este o persoana foarte corecta si foarte pregatita, nu cred ca ai vreun drept sa critici o persoana mult mai presus decat tine( iar acest lucru l-am dedus din simplu fapt ca ai vorbit la adresa dumneaei,pt ca daca aveai cultura nu iti permiteai sa faci astfel de afirmati).

    97. Multumim tuturor pt sustinere!
      Va iubesc;) :x !
      Ma bucur ca ne-ati inteles,iar cei care nu pot inseamna cu vor;) .

    98. Mama mea i-a felicitat pe ziaristi ca cica asa a aflat si ea ce baiat are! adica eu! ma duc la scoala cu pachetelu’acum! adio bani la scoala!

    99. :)) lasa maty ca t descurci u……oricum eu cred ca lumea e invidioasa mai ales pe voi baietzii(minoritari) d la spiru….

    100. lulule tu vb din experientza?….lasa ca si noi chiulim toti

    101. Chiulangiilor din Spiru sa le fie rusine!

    102. Maty imi pare rau pt ce ti s-a intamplat.Cred k te inteleg f bine,situatiile noastre fiind asemanatoare;) ..oricum va trece si asta,la voi v-a propus media scazuta la purtare?Parintii mei au stiut ca merg sa sarbatorim,deci..n

    103. peste tot se chiuleste:)) ,chiulangii suntem cu totii:)) ,toti plecam si vom plecat si am plecat,rusine le este,credeti-ma,numai ca toti dati in ei si radeti,dar voi nu ati chiulit?:))
      fi-ti seriosi eu sunt in ecaterina si ici se chiuleste pe capete,sincer,si aici a venit cu masina dar nu cu televiziunea pt ca nu e cazul,parerea mea e ca jandarmii ar trebui sa se ocupe de lucruri muult mai importante si sa lase copii in pace,ca au lipsit e vina lor,dar puteau sa plece oriunde,daca aveau absenta de ce i-au mediatizat?

    104. Comentariu adaugat de lutzu pe 24 Ianuarie 2009:

      Chiulangiilor din Spiru sa le fie rusine!

      lutzu tu ai lipsit de la ore?
      eu zic ca da,asa ca numai comenta;)

    105. cata comentarii:))

    106. ia taceti ca toti chiulim sau am chiulim,dc sa le fie rusine?
      daca lipsesti de la o ora e crima?
      bai nene,iauzi:| =)) :))

    107. baaa..lutzu….u unde ai facut scoala ma?sau u nu ai fost la?tu nu ai chiulit nicioadata?…daca nu ai chiulit scuza-,ma ca iti zic dar esti chiar mai prost decat prevede legea…asa ca taci…toata lumea chiuleste si va chiuli…asta o sa se intample intotdeauna…daca nu ne mai lasa sa iesim din curtea scolii..o sa chiulim si asa…se gaseste o solutzie…cat timp nu ai probleme q absentzele potzi chiuli..asa ca nu vad problema…:)

    108. am mai auzit una, ca presa va veni la liceu sa vada care sunt masurile pe care le ia dir. astia chiar vor sa fim exmatriculati:(( ((

    109. nu va exmatriculeaza ma:) stai calm:)

    110. Maty u cati ani ai:-?
      La noi asa vor sa ne exmatriculeze,desii eu am o singura absenta nemotivata (in ziua respectiva),deci nimic nu e surprinzator…;)

    111. cred ca esti beata. va bagati singuri in seama. recunoasteti ca voi chiuliti cel mai mult si va credeti cei mai tari . oricum tudorul e cu mult peste voi :)

    112. beata:))

    113. tu te bagi singura:))
      e vorba de ei:))
      nu de tine=))

    114. Comentariu adaugat de pt Raisa pe 25 Ianuarie 2009:

      cred ca esti beata. va bagati singuri in seama. recunoasteti ca voi chiuliti cel mai mult si va credeti cei mai tari . oricum tudorul e cu mult peste voi

      A zis ea de tudor?:))
      cu cine te certi?:)) )

    115. teea mama nu mai bea cand te bagi in seama pe omega =)) )) :)) )
      ce oameni ma! :))

    116. daca si fata asta bea…:|
      tu chiar nu o cunosti:))

    117. raisa…:)) )taci:)) …daca esti raisa care o stiu eu….crede-ma ca ei sunt mult peste tine…si da ai dreptate tudorul e q multe peste ….dar in materie de fitze si alte chestii…daca sunt catziva in tudor care mai au rezultate e datorita tot banului…si toata lumea stie asta….tu de unde sti ca ei chiulesc ai chiulit q ei?:-?? si eu nu se crd ce mai tari..q toate ca ar putea fi…dar aici s-a facut o nedreptate…si asta nu e bn..eu sunt sigur ca daca se facea razie si la tudor se gaseau si acolo “chiulangii”…asa ca:-$

    118. doamne fereste=)) !!!alta panca!!=)) )…teo mai lasa alcoolu`:)) …auzi la ea:)) =))

    119. mai oamenilor..fata asta e nebuna?? se contrazice singura..uitatia`va si voi:
      Comentariu adaugat de Raisa pe 25 Ianuarie 2009:

      peste tot se chiuleste,chiulangii suntem cu totii,toti plecam si vom plecat si am plecat,rusine le este,credeti-ma,numai ca toti dati in ei si radeti,dar voi nu ati chiulit?
      fi-ti seriosi eu sunt in ecaterina si ici se chiuleste pe capete,sincer,si aici a venit cu masina dar nu cu televiziunea pt ca nu e cazul,parerea mea e ca jandarmii ar trebui sa se ocupe de lucruri muult mai importante si sa lase copii in pace,ca au lipsit e vina lor,dar puteau sa plece oriunde,daca aveau absenta de ce i-au mediatizat?

      dupa care tot ea spune:
      Comentariu adaugat de Raisa pe 25 Ianuarie 2009:

      Comentariu adaugat de lutzu pe 24 Ianuarie 2009:

      Chiulangiilor din Spiru sa le fie rusine!

      lutzu tu ai lipsit de la ore?
      eu zic ca da,asa ca numai comenta

      si apoi sa zica:

      Comentariu adaugat de pt Raisa pe 25 Ianuarie 2009:

      cred ca esti beata. va bagati singuri in seama. recunoasteti ca voi chiuliti cel mai mult si va credeti cei mai tari . oricum tudorul e cu mult peste voi

      VOI CE INTELEGETI??:-?? EXPLICATI`MI SI MIE CA POATE SUNT MAI GREA DE CAP?:| :|

    120. GATA AM INTELES !!:D /
      ULTIMU ERA SEMNAT PENTRU RAISA[SORRY:">]
      ORICUM…VORBESTE DEGEABA CEL/CEA CARE E IN SPATELE MESAJULUI!!NU DAI NICIUN BAN PE EA:)) …ASA K :LASA`NEEEEE!! LASA`NEEE
      :))

    121. Sa faca un liceu special numai pentru vipuri ……cu iesire la cofetarie nu de alta da sa mai consume elevii un suc,prajituri. Asa sa fim si noi europeni.

    122. Sa fim asa la subiect,tinerii trebiue sa serveasca si ei o mica gustarica ,sa stea atitea ore in scoala fara sa consume o cafea si o tigara ,ar trebui sa ne mai uitam si la altii in alte licee si scoli din lume,unde tinerii se intilnesc sa mai discute pe diferite teme.

    123. Am fost un copil teribil ce am invatat si urmat cursurile unei scolii, da nu faceam absente si aveam colegii buni la carte si chiar poate erau invidiati de unii. Singura problema era ora de diringentie ,unde fiecare asteptam cuminti in banca sa vedem ce note mai avem. Fiecare avem parinti ce muncesc pentru copii ,sa auzi de la unii ca ai fost gasit in bar in timpul orelor, parca da cu noroi in onoarea familei.

    124. acesti copii nu umbla din bar in bar,si nu fumeaza;)

    125. citesc comentariile unora si vb de parca zilnic erau acolo,s-au dus sa sarbatoreasca ceva,nu au absente si nici vipuri nu sunt daca erau isi sunau parintii ca cei din alte licee (energetic si ecaterina) care au fost prinsi morti de beti… si nu ii mai dadeau pe ascesti copii la tv;)

    126. astia de la cnsh vor ajunge ca cei din nr 2, batausi de profesie, mai dureaza 2 ani si o sa vedeti. ce s-a intamplat la lic de muzica sau nr 2 a fost o nimica toata

    127. da liana, nu umbla din bar in bar, sunt clientii aceluiasi bar. esti si tu una dintre ei?!

    128. vivat tudor!

    129. frc:))
      crede-ma ca nu sunt clientii barului,au vrut sa mearga in pauza undeva ..si k sa nu intarzie au mers aproape,sincer ai dreptate tudorul e cu mult peste spiru;)
      mai multe pile si fite nu exista;)

    130. numai comentati bai:))
      va dati cu parerea si nu ii cunoasteti, sunt la clasa parelela cu mine si sunt chiar cuminti..deci:-j ssst :-$ :-$ :-$

    131. uraaaaaaaaaaa…dupa intamplarile acestea mi-am gasit job-urile vietii mele:jurnalist/ziarist(ma plimb apoi prin spiru cu kmera ascunsa pt a-mi kstiga existenta….la tudor nu merg pt k st prea multi elevi model) si k 1 part-time job cred k as aplica pt 1 post de jandarm sa imi plimb colegii d l spiru cu”albinutza”,sau poate ii dam alt nume…si nu va luati de cei din tudor k ei st cel putin destepti si 2x jmekeri

    132. =))
      bn zis denisa=))
      \:))
      sunt prea perfecti:-j

    133. sa speram ca Domnul Gorun si-a dat seama k elevii dumnealui erau la locul nepotrivit,in momentul nepotrivit si k toata aceasta demonstratie e la adresa liceului…eu dak as fi in locul dumnealui i-as felicita pe acesti elevi pt k altfel nu apaream sapt treqta la tv si in plus au avut curajul sa iese din rutina(scoala si iar scoala-unde kiar invata si obtin note nu foarte usor si nici absente nu au-mici exceptii k se mai imbolnaveste omul)si s-au relaxat la 1 suc/kfea.pana si domnul inspector(sau functionar la inspectorat ce era )a kiulit in liceu…

    134. dak oamenii invatati nu au dat legi impotriva absentelor(pt k trebuia sa dea si premii celor care nu absenteaza)inseamna k o absenta nu produce incalzirea globala….stem alaturi de cei kre au fost mediatizati si speram sa nu fie ghilotinati

    135. app emy e kiar realist…

    136. lol…deci nu-mi vine sa cred…
      s-a renascut Jihadul cu ce am facut noi =))
      ho bah..k oricum nu patim nimica ;))
      n-ati auzit k a sunat-o diriga pe alyna sa-i spuna sa stea linistita ca nu patim nimica :)) )

      restul e CANcan :))

    137. ma bukur:))

    138. triasca presa mondena=))

    139. ce sa oftik astia din tudor:-j
      au necaz pe spiru:))
      ba acolo se invata carte=))
      :-j

    140. Deea???

      esti Deea care cred eu?;))

    141. Traim intr-o tara de mizerie!Asta se vede din tot tam-tam’u facut!
      Dragii mei colegi din C.N.S.H…
      Cei care trebuie sa ne apere de adevaratii baietzi rai , plictisiti de viata monotona pe care o duc in slujba “protejarii” noastre , au stat mult sa se gandeasca…chiar foarte mult… :

      “Bha infractori am mai prins?” “Nu!” “Poi si ce sa mai facem noi mha sa demonstram idiotilor astora k ne facem treaba?” “Bha eu zic sa mai facem o razie prin barurile de pe langa scoli, poate asa o sa dea bine la TV sa vada lumea k suntem INTOTDEAUNA PREGATITI”

      Nu stau akum sa fac teoria batului de chibrit…dar sunteti jalnici…sub orice critica…
      Sa-i duceti cu duba 30 de metrii pentru k au chiulit de la o nenorocita de ora de chimie…? Sa-i dati prin 30 de ziare , 70 de televiziuni pentru un suc baut?
      Toata chestia asta mi se pare mai mult o campanie de defaimare a CNSH…Ma intreb…oare de ce nu s-a facut atata tam-tam si cu Tudoru??
      BAfta in continuare la astia, “chiulangii” , si Sa Trati Bine!

    142. nu stiu,alex ne cunoastem:-?

    143. Drumenas ce dreptate ai tu omule=))

    144. frc,nu am fost dar spre deosebire de tine nu ma bag aiurea inseama:))
      cunosc”cazul”,mai bine ca tine,muuult mai bine asa ca te rog eu scteste-ma:-j

    145. scuteste-ma *

    146. Emy ce dreptate ai omule :d /

    147. Panduristule e un liceu pt vipuri deja :TUDOR!

    148. cine ma imprumuta si pe mine sa ma duc si eu maine la un suc?ca ai mei bani nu-mi mai dau din cauza astora!

    149. Incep prin a spune “Traim in Romania…si asta ne ocupa tot timpul…” :-|

      Presa, a patra putere in stat, dupa cum stiti foarte bine, nu mai are rolul initial, culural, educativ… Din contra pune accentul pe nonvalori pentru audienta… Ati citit vreodata in presa sau ati vazut cumva la televizor despre olimpicii romani, despre arta sau despre activitati culturale?! Eu una, NU.

      Continuati prin a ne arata jumatatea neagra, si ascunde-ti-o pe cea buna pentru ca in viitor populatia Romaniei va fi mediocra, plina de delicventi, de betivi… De plida priviti in satele din Moldova unde fiul isi omoara tatal pentru bautura, tanarul violeaza batranele din sat, si multe alte deviatii de comportament… Si totul pleaca de la educatie… [vedeti cazuri asemanatoare la faimoasele "stirile de la ora 5"]

      Poate ca am deviat de la subiect, dar in mare parte… despre asta este vorba. Si eu sunt eleva…. si eu am chiulit sa merg la suc… Ce este asa ciudat in faptul acesta, atata timp cat sunt olimpica, am notiunea de cultura, arta…

      aaaa… Nu am vorbim despre politie… Mai are rost?! Stim cu totii ca sunt CORUPTI, ca sunt prosti… Scuza-ti-ma dar altfel nu pot sa-i numesc, atata timp cat ei nu pot sa rezolve un banal caz de furt… Defapt nici nu te baga in seama. Si ca sa se spele pe maini ne arata ca prin “infractori” [niste pustii care ies la suc in ultimele saptamani de scoala] in “flagrant”… pentru a-si justifica “leafa”…

      E trist… Ma gandest tot mai mult la emigrare.

    150. mai, dak voi nu va credeti atat de “speciali”, atunci dc dracului numai voi astia din tudor faceti tot felul de comentarii negative la adresa C.N.S.H.?
      dc nu e unu din ecaterina, din economic sau mai stiu eu?
      sunteti frustrati si incercati sa profitati de orice moment ca sa deschideti si voi gura, fiindcanu va ia nimeni in calcul.lasati`o mai moale k nu tine!voi nu vedeti nici nu aveti ahbar ce spuneti.luati`va un job cv si ocupati`va timpu!lasati`ne pe noi in pace!aaa…dar ma scuzati!!voi sunteti prea sensibili k sa aveti un job:)) …ok…atunci bagati`va inapoi sub pat de unde ati iesit, luati`va telefonu de zeci de milioane, dati`i play la cea mai noua melodie a lu gutza si nu mai iesiti de acolo pana la anu!!

    151. bravo niko:|

    152. am inteles ca dupa clasa a 11-a scoala nu mai este obligatorie….de ce ar trebui sa fie amendati astfel elevi care chiulesc?exista cataloage in care se trec absente … prea de tot faza cu jandarmii … :)) cei care vand droguri prin scoli nu sunt prinsi …dar cei care merg sa-si serveasca , cafeaua sunt amendati…in fine….treaba lor… asta a fost pentru imaginea jandarmeriei nu pentru binele elevilor

    153. sunteti patetici si cei din spiru si cei din tudor, sunteti niste pilosi si atat. de cate ori a iesit ecaterina in evidenta cu aspecte negative?! mergeti la olimpiada doar pe pile si umflati profesorii de bani pe meditatii si voi sunteti niste habarnisti. rusine spiru si tudor!

    154. spiru+tudor=pilosii de prin baruri :)

    155. doris tu suferi cumva de somnambulism???mai taci draq!! articolul asta nu are nicio legatura cu ceea ce spui tu…sau esti unu dintre frustratii care simt nevoia sa se bage in seama cu japca….du`te draq si culca`te ca spui numai bazaconii!!!

    156. doris,taci k la u in liceu vineri i-a prins morti de bet asa k :-$

    157. doris….nu mai ridica in slavi ecaterina..sa fim realisti…;) eu sunt in ecaterina si stiu ce e acolo…liana vineri nu a fost nimeni beat in ecaterina….asa ca nici tu nu sti…:-$ ..si mai terminatzi q chestiile astea ca va invartitzi in cerc nu vedetzi adevarata problema…problema e ca nu e vizat doar spiru sau tudoru’ sau ecaterina…problema e ca sunt vizatzi eleveii…deschidetzi ochii fratziilor…luptam pt aceias cauza…daca e razboim intre noi ce mai facem q astia de scriu baliverne?:-?

    158. doris,ar fi bine sa te abtii de la comentarii atunci cand nu cunosti subiectu;) !anormal,ai dreptate,trebuie sa fim uniti;) !si doris,sa stii ca presa nu tine cont daca esti in ecaterina,asa ca ai grija pe unde chiulesti:)) de fapt,scz probabil esti un elev emintent si nu chiulesti niciodata:)) )multumim celor care ne sustin:* chiulangii me iubiti,maine merem in new life:)) ):*

    159. are dreptate anormal. si sa nu uitam ca acesti oameni ai legi care ar trebui sa ne apere nu numai ca sunt coruptzi dar sunt si pedofili si uita ca incalca nu numai o lege a vreunui cod penal ci si o lege morala( prieteni stiu cel mai bine la ce ma refer).si multzumim celor care ne sustzin.

    160. mergem ali dar sa vina a patra putere in stat ca de abea ne-am invatzat si maty potzi veni cu noi ca iti dau eu bani de suc sau de bere depinde ce preferi=))

    161. a si chiulangii uitai sa va spun ca si astaseara am fost pe antena 1 natzional…si m-au dat cand declaram ca sunt din ecaterina=)) . vere spargem topu de audientza…o saptamana pe prima pagina si la buletinu de stiri bravo spiru suntem vedete=))

    162. kerry esti in ecaterina?:-?

    163. intrebare: maty este “comenzi eastbay”?
      :))

    164. nu dane,maty nu e mazzy:))

    165. Ghiorghitzane…nu se zice “nimica “ba, se zice “nimic”;se vede ca ai fost plecat si la romana…:))

    166. chiulul va exista mereu, sa fim realisti. 11B, dak e sa se mearga prea departe, mergem si noi cu greva inainte :X va sustinem

    167. @hi hi hi…..se pare ca tu ai probleme cu ochii…..se scrie Gheorghitan

    168. ma nu va mai agitati atata .. jandarmii si`au facut si ei datoria sunt niste angajati care executa ordine .. nu ei sunt de vina ci aia care au facut legea sau care au acceptato .. eu am fost prins de 5 ori pana acum anu asta si nu mi`au facut nimic doar m`au dus la sc wow .. ba chiar le`am zis ca eu nu plec cu duba lor de kkt si merg cu masina mea si m`au lasat .. si o sa mai merg in continuare oricum .. si voi astia care comentati credeti ca la scoala chiar se invata ceva in ziua de azi .. si atata timp cat am 18 ani si chiulesc pe raspunderea mea cu absenta ma doare fix undeva .. nu au ce sa`mi faca .. deci daca sunteti smekeri nu va mai agitati ca nu se intampla nimic asta e o mare aberatie ce fac ei isi ocupa timpul cu ceva

    169. jandarmi nu si-au facut datoria, au facut abuz in serviciu, in ceea ce ne priveste au ocomis multe ilegalitatzi, tot ce regret e ca nu am stiut mai bine legea atunci, si nu enu au ce sa ne faca e si normal dar noua ni se va scadea media la purtare din cauza difuzarilor tv si a minciunilor din mass-media, dar asta e. si nu maty nu sunt din eca sunt una dintre cei 9 chiulangi , adica spiru.si cum se spune in Românica noastra” noi sa fim sanatosi ca belelele curge!” :D ( dezacordul l-am facut intentionat sa nu zica cineva ca astia din cnsh nu stiu sa scrie si sa vorbeasca):-h

    170. @nu conteaza…din pacate chiar se intampla:| ….jegurile le`au scazut nota la purtare la 9…pt ce pt o absentza???:| :| :| :| ..
      tzara de kkt!!!mi`e scarba de tot!!

    171. ziceti ca nu se va intampla nimic…semestrul s-a terminat si cu media scazuta la purtare;) :| .In loc ca sa ne fi sustinut vad ca ne mancam intre noi cu comentarii rautacioase,”incriminatorii”,afirmatii fara fond etc etc…ce mai fapta a fost consumata… mediile scazute,reclama negativa,ceva de povestit la copii, nepoti,pofesori porniti pe noi (care ne trateaza ca pe niste inferiori in loc sa ne ofere cunostiinte ne demonstreaza cat de inteligenti sunt ei si cat de prosti suntem noi…bune bune :-j cursurile de pedagogie si psihologie pe care le au urmat…:-j ) multe lucruri dobandite:-j …pff era sa uit de felul in care ne privesc cei din scoala…Va Multumim!

    172. …nu-i nm

    173. [...] noi şi nu mai suntem priviţi ca nişte băieţi răi care au pătat numele liceului cu resturi de îngrăşământ prin presa locală. Suntem cei care au pătruns în suburbiile oraşului pentru a ne distra pe seama celor care le-a [...]

    174. loool fratilor cat tam-tam s-a mai facut pe tema asta #:-S …vba aia:”lumea moare si baba se piaptana”.Orikm tot spiru ramane cel mai tare liceu ever:x …Si iote cum am trecut si peste asta…Orikm park au savarsit saracii pacatul capital.Nu ca as fi in totalitate de acord cu absentele multe si pe perioade indelungate[\m/ libertatea]dar totusi e necesara si cate o pauza [cu cate un suc sau o berik;)) ]…asta dak vrem sa ne functioneze creierasul si sa dam randament:)) ).Mazzy,Teea,Alex si toti cei care ati fost implicati in asemenea “scandal de proportii”,tineti o tot asa ka i bine;;) si continuati sa va aparati drepturile:x .Si acum pt toti agramatii de la tudor[ca tot vad ca a aparut pe acilea si pba asta;)) ]:SPIIIIIIRUUUUUUU RULEEES!!!!!!!\m/ [doar imi iubesc liceul si colegii(de scoala...ma rog:)) )) >:D< ]

    175. bai eu sunt un baiat care va veni la spiru si barvo baietilor ca au chiulit si ce daca au chiulit
      uite eu sunt emo si o sa ma vedeti la anu

    Lasa un comentariu